منتده المشاكسون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عااااااااااااااااااااااااااجل وهام جدا

2 مشترك

عااااااااااااااااااااااااااجل وهام جدا Empty عااااااااااااااااااااااااااجل وهام جدا

مُساهمة  Shady الثلاثاء فبراير 24, 2009 6:12 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا لاحظت سلبيات كتير فى المنتدى وخصوصا خواص الاعضاء
انا مثلا مش عارف احط صوره رمزيه او توقيع او اعدل الخيارات
بالاضافه انكم هنا بستخدموا نظام الاكود وكان من الممكن استخدام النظام المطور بدل ما كل شويه اكتب كود لوضع رابط اوصوره او التوسيط
الاهم من ده لما دخلت المنتدى كنت عايز اسجل ما لاقتيش ايقونة التسجيل ولا تسجيل الدخول ولا اى حاجه
كده اى عضو عايز يسجل لازم ياخد اللينك من صديق او يدخل على ملف شخصى عشان يسجل زى ما انا عملت
وكمان مفيش منتدى عام ولا منتدى للترفيه ولا منتدى ترحيب ومناسبات عشان اللى عايز يرحب بحد او يبارك لحد عشان عيد ميلاده او الترقيه للاشراف ولامنتدى شكاوى ولا للاداه ولا للمشرفين وليا ملاحظه كبيره جدا على تقسيم المنتدى ممكن نضم منتديات كتير زى منتديات حواء ونعملها منتدى واحد وباقى المنتديات تكون فرعيه او اركان وده للتركيز وللمنظر العام
بالاضافه ان فيه اقسام زى قسم العلوم والثقافه مفرود اوى بصوره غريبه ممكن يضم القسم وتقليص الفارغ والعمل على املاء الباقى

الرجاء الاهتمام والعمل على حل كل هذه السلبيات

Shady
مشرف
مشرف

عااااااااااااااااااااااااااجل وهام جدا Empty من اخوك حمزة

مُساهمة  hamza السبت فبراير 28, 2009 12:21 am

أخي العزيز شكرا علي تعليقك و علي اقترحك الجميل و الله العضيم انا عندي شوية اشغال بس هي لي شغلاني علي المنتده
و لكن انا عملت كل لي أنت قلت علي رسائل الترحيب تجيك علي الاميل
و مضهر المتده يقوم بطلب منك التسجيل ان كنت غير مسجل
و الملف الموجود في اعلا الصفحه تقوم من خلاله بتعديل كل بيناتك الشخصيه و صورتك و كا ما تحب تعديله
و أيدا مع أداعه سوا مش حتقدر تغمض عينيك ههههههههههههههههههه
بتجيب اغاني و تعمل جوه حلو في الروم و شكرا لك علي اقتراحاتك و اطلب منك المزيد
سلام يا غالي

أخوك حمزة
hamza
hamza
رئس مجلس الاداره
رئس مجلس الاداره

https://hamoz.yoo7.com